Intrebari frecvente

Contact

  • E-mail: mobifinance@porschebank.ro

  • Telefon: 021. 9190 (L-V, 09:00 – 18:00)

MOBIFINANCE


  • Ce este MOBIFINANCE?

    MOBIFINANCE este o marca a Porsche Leasing Romania IFN SA, parte a Porsche Finance Group Romania, prin care Grupul isi ofera produsele si serviciile financiare clientilor interesati de achizitia unui autoturism rulat aflat in stocul dealerilor parteneri sau in proprietatea unei persoane fizice si promovat la vanzare pe website-ulwww.autouncle.ro.


  • Ce legatura este intre acest site si Porsche?

    Acest site apartine firmelor din grupul Porsche Finance Group Romania. Porsche Finance Group este parte a Grupului Porsche Bank, cu sediul in Austria, la randul sau parte importanta a Porsche Holding. In Romania, Porsche Finance Group ofera solutii complete de mobilitate (finantare, asigurare, management de flote si car sharing)..

    Prin intermediul website-ului www.mobifinance.ro urmatoarele firme ce fac parte din grupul Porsche Finance Group Romania ofera servicii de finantare si asigurare:
    Porsche Bank Romania SA - credit auto
    Porsche Leasing Romania IFN SA – leasing financia
    Porsche Versicherungs AG Salzburg Sucursala Romania – asigurare CASCO
    Porsche Broker de Asigurare SRL – intermediere asigurare CASCO


  • Cat de sigur este acest website?

    Conexiunea este securizata, accesul realizandu-se prin intermediul unei conexiuni tip https. Poti verifica acest lucru in browser, odata ce tastezi www.mobifinance.ro . Pentru orice alte detalii sau intrebari legate de acest subiect, ne poti contacta oricand la 021.9190 (L-V, 09:00 – 18:00).


  • Preturile afisate pe site sunt cu sau fara TVA?

    Toate preturile si valorile afisate pe site contin TVA.


MOBIFINANCE@Autouncle


  • Care este legatura dintre Autouncle si MOBIFINANCE?

    Cele doua marci au convenit prin intermediul entitatilor juridice ce le detin un parteneriat prin intermediul caruia sa ofere potentialilor clienti interesati de masinile promovate pe www.autouncle.ro alternative moderne si eficiente de achizitie a acestora. Prin intermediul parteneriatului, orice client interesat de o masina rulata promovata pe www.autouncle.ro poate consulta si oferta de finantare si asigurare MOBIFINANCE in acelasi loc si isi poate configura o oferta personalizata


  • Ofertele MOBIFINANCE nu sunt afisate pentru orice masina promovata pe www.autouncle.ro. De ce?

    Parteneriatul actual dintre MOBIFINANCE si Autouncle include exclusiv masini rulate vandute intre persoane fizice (vanzator persoana fizica & cumparator persoana fizica), cu o vechime maxima de 7 ani la momentul ofertarii. Astfel, ofertele noastre de finantare si asigurare vor fi vizibile exclusiv pentru masinile carora li se aplica parametrii de mai sus.


Optiunea 1 Solicita credit – Pachetul integrat Finantare & Asigurare CASCO

  • 1.1. Pasul 1 – Configurarea creditului (inclusiv asigurare CASCO)


  • Ce tip de finantare este inclus in pachete?

    Oferta de finantare promovata pe site este pentru creditul auto in lei si este dedicata persoanelor fizice. Creditul este oferit de catre Porsche Bank Romania SA.


  • Vreau sa cumpar masina in finantare ca persoana juridica sau PFA. Pot?

    Nu, oferta de finantare si asigurare disponibila de site se adreseaza exclusiv persoanelor fizice.


  • Nu vreau credit in lei, as dori alt tip de finantare. Pot?

    In momentul de fata, website-ul ofera optiunea de calculator rata si pre-aprobare finantare doar pentru produsul credit auto in lei destinat persoanelor fizice. Daca doresti finantare prin alt produs financiar sau ca persoana juridica, te rugam sa completezi formularul Alta finantare si sa ne trimiti solicitarea ta. Partenerii nostri dealeri te vor contacta in vederea emiterii unei oferte.


  • Oferta de finantare disponibila pe site este pentru creditul in lei, dar preturile afisate sunt in euro. De ce ?

    Pentru usurinta intelegerii ofertei si a comparatiei cu restul optiunilor si ofertelor, afisam cu titlu indicativ rata lunara si parametrii relevanti in euro. Cursul de schimb folosit este BNR+1% si este actualizat zilnic. Costul final din contract, ratele lunare si asigurarea vor fi in lei.


  • Ce dobanda are creditul ofertat?

    Dobanda este de 9,99% fixa la lei. Pentru informatii despre valoarea DAE a se vedea partea de jos a paginii de produs.


  • Vreau alta durata a contractului de credit, diferita de cea utilizata in calculul exemplificativ. Pot alege eu alta durata?

    Da, poti face asta in zona de configurare produs, acolo unde poti ajusta si valoarea avansului.


  • Ce include rata lunara afisata pe site?

    Rata lunara afisata include finantare si asigurare CASCO. Gasesti toate detaliile in scadentar, disponibil cu click pe optiunea Descarca scadentar.


  • Vreau sa stiu toate detaliile legate de calculul ratei lunare afisate pe site. Unde pot vedea aceste detalii?

    Toate detaliile privind calculatia afisata pe site sunt vizibile in partea de jos a paginii de produs. In acel disclaimer vei gasi toate detaliile legate de finantare si modul in care a fost calculata rata – care este valoarea finantata, care este valoarea DAE etc. Informatiile prezentate acolo sunt dinamice, in sensul in care ele se modifica in functie de selectia ta la nivel de avans si durata a creditului, astfel incat sa ai informatia actualizata si corecta la orice pas.


  • Vreau sa vad scadentarul aferent ofertei de credit. Unde il gasesc

    Poti accesa scadentarul ofertei de credit cu click pe butonul Descarca scadentar din Pasul 1 Configurarea creditului.


  • Trebuie sa platesc avans pentru achizitia masinii. Ce valoare are acesta?

    Tu stabilesti valoarea avansului, in functie de nevoile si disponibilitatea ta, poti alege valoarea procentuala.


  • Cand platesc avansul pe care l-am selectat?

    Vei achita avansul dupa finalizarea procedurilor de aprobare a finantarii, inainte de livrarea masinii. Colegii nostri te vor tine la curent pe parcursul intregului proces.


  • Cum si unde voi plati rata lunara de credit?

    Gasesti toate informatiile privind metodele de plata a ratelor de credit pe: https://www.porschebank.ro/ro/relatii_clienti/modalitati_de_plata .


  • Pachetul include si polita CASCO. La ce asiguratori este incheiata?

    Pachetul oferit in cadrul prezentului program include doua tipuri de asigurare CASCO, respectiv:
    - pentru masini cu vechime de pana la 5 ani la momentul ofertarii, asigurarea CASCO oferita este incheiata la Porsche Asigurari
    - pentru masini cu vechime de peste 5 ani si pana in 7 ani, asigurarea oferita este CASCO Dauna Totala si asigurator Uniqa.


  • Valoarea politei de asigurare este cea finala?

    Cotatiile de prima utilizate in calculele din site sunt cele finale, insa valoarea asigurata poate suferi modificari, in functie de evaluarea asiguratorului. Valoarea achitata de catre tine este valoarea afisata pe polita de asigurare.


  • Trebuie sa platesc asigurarea CASCO. Cu ce frecventa de plata se plateste?

    Vei decide frecventa de plata (trimestrial/semestrial/anual) in momentul in care semnezi solicitarea de finantare. Valorile de CASCO asociate ratei de credit comunicate pe site sunt pentru o frecventa de plata lunara.


  • Unde pot consulta detalii cu privire la polita Casco?

    Poti accesa documentul de informare oficial pentru fiecare dintre cele doua tipuri de asigurare CASCO oferite pe site cu click pe butonul Descarca PID, pozitionat langa Descarca scadentar din Pasul 1 Configurarea creditului


  • Ce perioada de valabilitate are polita CASCO din pachet?

    Polita CASCO este o polita multianuala, ea fiind valabila pe toata durata contractului de finantare.


  • Trebuie sa efectuez inspectie de risc?

    Da, fiind vorba despre o masina rulata trebuie efectuata inspectia de risc la intrarea in asigurare. Vei regasi toate detaliile privind acest aspect in decontul de prima pe care il vei primi pe e-mail impreuna cu polita CASCO.


  • Cand primesc polita de asigurare in original?

    Vei primi polita CASCO la momentul livrarii masinii.


  • Pachetele includ polita CASCO. Asigurarile sunt obligatorii?

    Politele de asigurare fac parte din pachetul complet de mobilitate pe care ti-l oferim, asadar ele sunt obligatorii.


MOBIFINANCE@Autouncle


  • Nu vreau credit in lei, as dori alt tip de finantare. Pot?

    In momentul de fata, parteneriatul MOBIFINANCE si Autouncle ofera doar posibilitatea de finantare prin credit auto in lei cu dobanda fixa pentru persoane fizice.


  • Vreau sa inchei polita CASCO la un alt asigurator. Pot?

    Nu, pachetul pe care ti-l oferim prin acest program este valabil exclusiv cu aceste asigurari.


  • 1.2 Pasul 2 - Pre-aprobarea finantarii


  • Imi sunt solicitate date personale pe site. Pentru ce sunt necesare aceste date?

    Datele personale pe care le completezi in Pasul 2 sunt folosite exclusiv pentru a stabili in ce masura te incadrezi pentru obtinerea creditului in conditiile selectate. De asemenea, aceste date vor fi folosite pentru verificarea corectitudinii informatiilor furnizate in platformele ANAF, Biroul de Credite si CRC, in conformitate cu legislatia aplicabila si cu normele GDPR in vigoare, insa numai in urma identificarii fizice (dupa vizita consilierului de vanzari) si a aprobarii finale a solicitarii tale de finantare.


  • Imi sunt verificate datele in interfetele ANAF/ Biroul de Credite/CRC?

    Da, toate informatiile furnizate pe website-ul www.mobifinance.ro sunt verificate si in interfetele ANAF si CRC pentru a valida rezolutia finantarii. Acest lucru se va intampla insa, numai dupa ce obtinem acordul tau in scris.. Poti citi mai multe despre modul in care iti prelucram datele in pagina Protectia datelor.


  • De ce trebuie sa introduc date atat de precise cu privire la venituri si cheltuieli?

    Fara date exacte privind nivelurile veniturilor si cheltuielilor tale, nu putem sa derulam analiza rapida si sa iti dam o rezolutie de finantare. Aceasta analiza respecta principiile impuse de normele de finantare in vigoare si necesita toate aceste date pentru derularea procesului. Sunt aceleasi date solicitate in formularele pe care le completezi la orice institutie financiara atunci cand soliciti o finantare. Diferenta este ca noi iti oferim posibilitatea de a completa aceste date online, de acasa.


  • Am gresit la introducerea datelor. Se pot corecta?

    In cazul in care ai gresit datele dar nu ai finalizat inca procesul, poti relua Pasul 2.


  • Am finalizat Pasul 2 si am primit rezolutia de finantare. Este aceasta definitiva?

    Rezolutia finantarii de pe site (pre-aprobarea) este bazata 100% pe corectitudinea datelor furnizate. In cazul in care informatiile furnizate nu sunt corecte si complete, nu vom putea confirma finantarea in conditiile solicitate, urmand sa te contactam pentru a discuta alternative de finantare.


  • Am primit rezolutie negativa pentru finantare(etapa pre-aprobare). Ce se intampla acum?

    In cazul in care rezolutia finantarii este negativa la prima incercare, ai posibilitatea sa ajustezi durata finantarii. Daca nici in aceasta situatie nu obtii un raspuns pozitiv, ai posibilitatea sa ajustezi avansul sau sa adaugi un codebitor.


  • Vreau sa adaug un codebitor la finantare. Pot?

    Poti adauga un codebitor la finantare, dar in aceasta situatie va trebui sa ne furnizezi si pentru aceasta persoana toate datele necesare pre-aprobarii. In cazul in care exista un codebitor, aceasta persoana va trebui sa semneze toate documentele pentru finalizarea verificarii, a contractarii finantarii (inclusiv a achizitiei).


  • Cum si cand voi semna contractele in original?

    Dupa ce primim solicitarea din partea ta, vei fi contactat de catre noi pentru stabilirea urmatorilor pasi. Toate documentele (contracte, anexe etc) vor fi semnate in original anterior livrarii masinii.


  • 1.3 Pasul 3 – Transmiterea solicitarii de finantare


  • Am primit rezolutie pozitiva de finantare, ce urmeaza?

    Odata ce ai primit rezolutie pozitiva pentru Pasul 2 Pre-aprobarea finantarii, tot ce iti ramane de facut este sa ne transmiti solicitarea cu click pe butonul Solicita creditul acum. Oferta si toate datele pe care le-ai introdus in site vor ajunge la colegii nostri din departamentul dedicat de suport, care te rog contacta in cel mai scurt timp pentru a-ti explica urmatorii pasi. Simultan, vei primi si tu pe e-mail oferta configurata pe site, rezolutia pre-aprobarii si lista documentelor necesare dosarului de finantare.


  • Exista si alte costuri suplimentare fata de cele afisate?

    Nu, am construit un produs transparent care sa iti ofere toate informatiile necesare privind costurile.


  • Este inclusa si asigurarea RCA?

    Nu, asigurarea RCA nu este inclusa in oferta prezentata pe website, insa colegii nostri te pot sprijini oricand cu o oferta personalizata.


MOBIFINANCE@Autouncle


  • Cine se ocupa de comunicarea si discutiile cu proprietarul masinii - preia MOBIFINANCE acest aspect?

    Discutiile cu proprietarul masinii cad exclusiv in responsabilitatea cumparatorului. Noi avem nevoie de anumite informatii si date cu privire atat la proprietar cat si la cumparator in procesul de aprobare a finantarii, insa despre aceste aspecte te vor informa colegii nostri din departamentul de suport.


  • Ce implicare are Porsche Bank in achizitia masinii?

    Porsche Bank si restul companiilor din cadrul grupului ofera finantarea si asigurarea CASCO necesare achizitiei masinii si nu au nicio implicare in tranzactionarea efectiva a vehiculului. Toate discutiile si negocierile cu proprietarul masinii sunt in responsabilitatea ta.


  • Vreau sa verific dpdv tehnic masina rulata anterior achizitiei. Daca transmit solicitarea de finantare inseamna ca voi fi obligat sa semnez contractul de credit?

    Stim cat de important este sa fii sigur de calitatea produsului pe care il vei achizitiona si ne dorim sa fii multumit de masina pe care o vei achizitiona cu finantare si asigurare de la noi. Prin urmare, iti oferim o verificare tehnica gratuita pentru masina pe care doresti sa o achizitionezi. Verificarea va fi suportata de noi si se poate realiza la orice dealer autorizat Das Weltauto din reteaua de dealeri autorizati Porsche Romania. Colegii nostri din departamentul de suport iti vor oferi toate detaliile in acest sens – atat lista dealerilor Das Weltauto, pentru a putea alege dealerul cu locatia cea mai convenabila, cat si voucherul pentru verificarea tehnica gratuita. Tot ce iti ramane de facut este sa stabilesti programarea in service atat cu dealerul cat si cu proprietarul masinii.


  • Verificarea gratuita este valabila pentru orice masina rulata doresc sa achizitionez?

    Nu, verificarea tehnica gratuita este valabila exclusiv pentru masinile promovate pe www.autouncle.ro pentru care este comunicata si o oferta de finantare MOBIFINANCE.


  • Pot sa folosesc voucher-ul cum doresc?

    Poti utiliza voucherul pentru o singura verificare tehnica a unei masini promovate pe www.autouncle.ro, exclusiv la un service agreat din lista pe care colegii nostri ti-o vor pune la dispozitie. Fiecare client are dreptul la un singur voucher.


  • Am primit rezolutie pozitiva de finantare, ce urmeaza?

    Odata ce ai primit rezolutie pozitiva pentru Pasul 2 Pre-aprobarea finantarii, tot ce iti ramane de facut este sa ne transmiti solicitarea cu click pe butonul Solicita creditul acum. Oferta si toate datele pe care le-ai introdus in site vor ajunge la colegii nostri din departamentul dedicat de suport, care te vor contacta in cel mai scurt timp pentru a-ti explica urmatorii pasi. Simultan, vei primi si tu pe e-mail oferta configurata pe site, rezolutia pre-aprobarii si lista documentelor necesare dosarului de finantare.


  • Am finalizat verificarea tehnica a masinii la dealer si sunt decis(a) sa o cumpar. Ce urmeaza?

    Dupa finalizarea verificarii tehnice a masinii si transmiterea acesteia catre noi, colegii nostri consultanti financiari te rog contacta pentru o intalnire in care sa treceti impreuna prin pasii obligatorii in vederea obtinerii finantarii – cunoasterea clientelei, semnarea documentelor necesare in original, colectarea eventualelor documente personale de la tine, in cazul in care acestea sunt necesare pentru probarea veniturilor, totul in vederea formalizarii aprobarii finale a finantarii tale in credit. Colegii nostri iti vor oferi toate detaliile necesare in fiecare pas al procesului.


  • Am transmis toate documentele necesare pentru dosarul de finantare si am primit rezolutia pozitiva. Ce urmeaza?

    Colegii nostri consultanti te vor anunta imediat ce primesc rezolutia pozitiva de finantare, urmand ca tu sa achiti avansul in contul Porsche Bank Romania pe care acestia ti-l vor comunica. Totodata, va trebui sa semnezi contractul de vanzare-cumparare cu proprietarul masinii si sa il transmiti catre noi ulterior.


  • Contractul de vanzare-cumparare pentru masina este cel standard utilizat intre persoanele fizice?

    Nu, vei primi un format de contract de vanzare-cumparare din partea colegilor nostri consultanti financiari la momentul la care ti se va solicita si achitarea avansului catre Porsche Bank Romania SA.


  • Am semnat contractul cu proprietarul. Unde il trimit?

    Contractul semnat in forma primita de la colegii nostri consultanti trebuie returnat acestora in cel mai scurt timp de la semnare.


  • Am trimis contractul de vanzare-cumparare si am achitat avansul. Ce urmeaza?

    Imediat ce primim contractul semnat si avansul este incasat, vom plati valoarea creditului in contul proprietarului mentionat in contractul de vanzare-cumparare.


  • Am negociat pretul masinii cu proprietarul. Cum influenteaza acest aspect oferta de finantare si pre-aprobarea?

    Atat oferta de finantare si asigurare, cat si pre-aprobarea au ca punct important de pornire datele masinii – pret, model, marca, data primei inmatriculari. Asadar orice modificare aparuta in acestea va implica modificari in oferta si posibil chiar si in pre-aprobare, daca valoarea finantarii si rata lunara difera semnificativ, ceea ce poate implica necesitatea reluarii procesului de aprobare. Prin urmare, este foarte important sa stabilesti acest aspect cat mai devreme, astfel incat sa evitam intarzieri in proces.


  • Exista conditii suplimentare de eligibilitate pentru masinile rulate promovate pe www.autouncle.ro

    Da, Porsche Bank Romania finanteaza exclusiv masini rulate inmatriculate in Romania sau cu CIV si Nota de identificare RAR emise. Totodata, este important sa te asiguri ca nu exista garantie pusa pe masina rulata pe care doresti sa o achizitionezi in credit auto. Te sfatuim sa discuti acest aspect cu proprietarul masinii, iar in cazul in care exista gaj pe masina, sa te asiguri ca acesta este ridicat anterior tragerii creditului auto de la Porsche Bank.


Optiunea 2 Vreau asigurare – Asigurare CASCO fara finantare


  • Ce reprezinta costul promovat pentru asigurare pe www.autouncle.ro ?

    Valoarea de asigurare afisata reprezinta prima de asigurare trimestriala. Vei decide la momentul contractarii politei cu ce frecventa vrei sa faci plata – trimestriala, semestriala sau anuala.


  • Ce variante de asigurare CASCO sunt disponibile?

    Oferta de asigurare promovata in cadrul parteneriatului cu Autouncle include doua tipuri de asigurare CASCO, respectiv:

    - pentru masini cu vechime de pana la 5 ani la momentul ofertarii, asigurarea CASCO oferita este incheiata la Porsche Asigurari
    - pentru masini cu vechime de peste 5 ani si pana in 7 ani, asigurarea oferita este CASCO Dauna Totala si asigurator Uniqa


  • Vreau sa inchei polita CASCO la un alt asigurator. Pot?

    Nu, pachetul pe care ti-l oferim prin acest program este valabil exclusiv cu aceste asigurari. Daca doresti si alte oferte de asigurare CASCO, te rugam sa mentionezi acest lucru in campul Mesaj din formularul de solicitare asigurare.


  • Valoarea politei de asigurare este cea finala?

    Cotatiile de prima utilizate in calculele din site sunt cele finale, insa valoarea asigurata poate suferi modificari, in functie de evaluarea asiguratorului. Valoarea achitata de catre tine este valoarea afisata pe polita de asigurare.


  • Trebuie sa platesc asigurarea CASCO. Cu ce frecventa de plata se plateste?

    Vei decide frecventa de plata (trimestrial/semestrial/anual) in momentul contractarii politei. Valorile de CASCO comunicate pe site sunt pentru o frecventa de plata trimestriala.


  • Unde pot consulta detalii cu privire la polita Casco?

    Poti accesa documentul de informare oficial pentru fiecare dintre cele doua tipuri de asigurare CASCO oferite pe site cu click pe butonul Descarca PID, pozitionat langa Prima si Tipul de asigurare.


  • Cand primesc polita de asigurare in original?

    Vei primi polita CASCO prin email odata cu decontul de prima, in care vei regasi toate detaliile necesare efectuarii platii


  • Trebuie sa efectuez inspectie de risc?

    Da, fiind vorba despre o masina rulata trebuie efectuata inspectia de risc la intrarea in asigurare. Vei regasi toate detaliile privind acest aspect in decontul de prima pe care il vei primi pe e-mail impreuna cu polita CASCO.


  • Am transmis formularul de solicitare asigurare. Ce se intampla mai departe?

    Colegii nostri din departamentul dedicat se vor ocupa in cel mai scurt timp de solicitarea ta si te vor contacta cu detalii privind urmatorii pasi. In cazul in care ai orice fel de intrebari sau nelamuriri, ne poti contacta la: 021.9190 sau mobifinance@porschebank.ro .


  • Este inclusa si asigurarea RCA?

    Nu, asigurarea RCA nu este inclusa in oferta prezentata pe website, insa colegii nostri te pot sprijini oricand cu o oferta personalizata. .


Optiunea 3 Solicita alta finantare

MOBIFINANCE@Autouncle


  • Pot solicita alta finantare si pentru o masina promovata pe www.autouncle.ro ?

    In momentul de fata, parteneriatul MOBIFINANCE si Autouncle ofera doar posibilitatea de finantare prin credit auto in lei cu dobanda fixa pentru persoane fizice. Poti folosi formularul pentru a solicita un alt produs financiar de la unul dintre dealerii parteneri MOBIFINANCE, pentru masini din stocul acestora.